Linie telefonica gratuita pentru cei care vor sa reclame societatile de asigurari. VEZI numarul

Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) a infiintat o linie telefonica gratuita prin intermediul careia asiguratii pot solicita asistenta in vederea formularii unei petitii pentru solutionarea pe cale amiabila a eventualelor probleme intervenite in relatia cu asiguratorii.

„Asiguratii vor fi indrumati asupra modalitatii de formulare a unei petitii si a elementelor obligatorii pe care aceasta trebuie sa le contina, astfel incat identificarea cazului prezentat sa se realizeze intr-o maniera mai facila, ceea ce va conduce la o solutionare intr-un timp mai redus a dificultatilor intampinate”, se arata intr-un comunicat al CSA, preluat de Mediafax.
Denumita Dialog CSA, linia telefonica este disponibila la numarul 0 800.825.627 de la orice post telefonic conectat in retelele de telefonie fixa sau mobila. De luni pana joi, intre orele 9.00- 16.30 se primesc apeluri, iar vineri intre orele 9.00-14.00.

LĂSAȚI UN MESAJ

Moderarea comentariilor este activată. Poate dura ceva timp până ce comentariul tău va fi aprobat.

Politica de comentarii : Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material.


Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.


Site-ul http://www.reporterul.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.