Posturi vacante la FISC. Cum se face selectia!

Cateva sute de posturi libere, mai exact 350, sunt puse la dispozitia functionarilor publici, urmand sa fie ocupate prin transfer, dupa cum a anuntat, pe pagina sa de internet, Fiscul. Sunt posturi la dispozitia angajatilor care isi pierd functiile prin reorganizarea institutiei.

S-a demarat deja procedura de transfer a personalului din cadrul directiilor generale regionale ale finantelor publice pe posturile vacante dupa reorganizarea ANAF.

Atentie! Locul desfasurarii activitatii in cazul efectuarii transferului este Bucuresti, cu exceptia serviciilor teritoriale ale Directiei generale de administrare a marilor contribuabili, informeaza ANAF.

Selectia – mod de desfasurare

In primul rand, pe functionari publici ii asteapta un interviu, iar pentru a participa la acesta, persoanele interesate au avut termen sa depuna dosarele pana cel mai tarziu vineri, 30 august 2013, ora 15.00. Dosarul trebuie sa cuprinda o solicitare de participare la interviu, insotita de un CV in format european si de documentele care atesta indeplinirea conditiilor minime obligatorii, la:

– Directia Generala de Organizare si Resurse Umane (str. Apolodor nr.17, sector 5, Bucuresti, P2, camera 202);

– Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Bucuresti (str. Prof. Dimitrie Gerota nr. 13, sector 2, Bucuresti, etaj.IV, camera 403).

Potrivit sursei citate, data, ora si locul sustinerii interviului sunt urmatoarele:

– sambata, 31 august 2013, incepand cu ora 09.00, la:

a) sediul DGAMC din str. Mihail Sebastian nr. 88, sector 5, Bucuresti – in cazul posturilor vacante de la nivelul Directiei generale de administrare a marilor contribuabili;

b) sediul DGTI din str. Poenaru Bordea nr.3-5, sector 4, Bucuresti – in cazul posturilor vacante de la nivelul Directiei generale de tehnologia informatiei;

c) sediul ANAF din str. Apolodor nr.17, sector 5, Bucuresti, P2, camera 212 – in cazul posturilor vacante de la nivelul aparatului propriu al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (din cadrul celorlalte structuri decat cele mentionate anterior);

– sambata, 31 august 2013, incepand cu ora 09.00, la:

a) sediul din str. Prof. Dimitrie Gerota nr. 13, sector 2, Bucuresti – in cazul posturilor vacante de la nivelul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Bucuresti.

LĂSAȚI UN MESAJ

Moderarea comentariilor este activată. Poate dura ceva timp până ce comentariul tău va fi aprobat.

Politica de comentarii : Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material.


Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.


Site-ul http://www.reporterul.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.