“VORONSKAYA”, “ŞTEFAN CEL MARE” şi “VORONA” au intrat în reţeaua de hipermerketuri Carrefour

Trei dintre produsele companiei PRODALCOM BOTOŞANI au început să fie comercializate, din această săptămână în reţeaua de hipermarketuri Carrefour. “VORONSKAYA”, “ŞTEFAN CEL MARE” şi “VORONA” se vor găsi pe rafturi alături de alte branduri din România şi din Europa.

Reprezentanţii companiei Prodalcom Botoşani au finalizat negocierile cu Carrefour iar din această săptămână, trei dintre produse se găseasc pe rafturile celei mai apreciate reţele de hipermarketuri din România. Este vorba de vodca “VORONSKAYA”, vodca “ŞTEFAN CEL MARE” şi “VORONA”. Vodca “ŞTEFAN CEL MARE” reprezintă gama de lux a companiei Prodalcom Botoşani şi a fost relansată de curând, este o vodcă fină, cu particularităţi subtile, apreciată de cunoscători şi preferată pentru ocaziile speciale.

În următoarea perioadă, produsele companiei botoşănene ar putea intra şi pe rafturile altor hipermarketuri din România.

Politica de comentarii : Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material.


Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.


Site-ul http://www.reporterul.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.