Proiectul urmărește să explice consumatorilor cele mai importante teme legate de prețuri, reducerea consumului și eficiență energetică. Conținutul va fi prezentat într-o formă ușor de înțeles și dezvoltat pe baza feedback-ului primit direct de la clienți.
Plafonare, regularizare, prețuri, piață, contracte, autocitirea indexului, furnizori, distribuitori, producători, ANRE. Aproape nu este zi în care să nu auzi în mod repetat, la televizor, la radio sau în presă, aceste expresii care au legătură directă cu tine, în calitate de consumator de gaze și electricitate. Fapt dovedit, energia este un domeniu dinamic, în care lucrurile se schimbă cu rapiditate, ceea ce poate da naștere la confuzie, neclarități și chiar nesiguranță.
De aceea, cei de la E.ON, au decis să facă un nou pas către consumator, să-l ajute să se familiarizeze cu universul energiei, prin intermediul informaţiilor reunite în platforma online „Stația de energie E.ON” (www.eon.ro/statie-energie).
„Această platformă este, practic, răspunsul nostru la numeroasele întrebări primite din partea clienților. A fost clar că trebuie să facem încă un pas în direcția informării lor, prin intermediul acestei stații digitale care va oferi un conținut original și simplu de înțeles, explicând ce întâmplă în piața de energie și de ce și oferind idei smart despre economisirea energiei”, a declarat Claudia Griech, director general E.ON Energie România.
„Stația de energie E.ON” este o platformă educativă pentru consumatori și are la bază nevoia de informare a acestora cu privire la teme de interes legate de prețuri, eficiența energetică, surse verzi de energie și multe altele.
De ce au crescut prețurile la energie, cum și de ce sunt plafonate, cum poți deveni prosumator, dar și cum poți face economii reale pentru a avea facturi mai mici? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările care își găsesc răspuns în „Stația de energie E.ON” prin articole dedicate.
Pentru a face totul mai uşor de înţeles, platforma a fost construită pe trei secţiuni: Ghid de consum (care conţine informaţii privind măsurile ce pot fi luate de clienţi pentru a eficientiza consumul de energie, fără a reduce confortul), Ghid de prețuri (care va detalia aspectele legate de modul de formare a preţurilor, de facturi şi de modul de facturare) și Ghid de energie (unde cei interesați vor găsi noutăţile din piaţa energiei, prevederi legislative, dar şi modul în care se reflectă diferite influenţe externe şi interne asupra pieţei de energie și, implicit, asupra facturilor).
„Stația de energie E.ON” va aborda cele trei secţiuni prin intermediul unui conținut original, generat de E.ON, și prezentat într-o formă simplă, pe înţelesul tuturor. Fiecare dintre cei care accesează platforma pot contribui la dezvoltarea acesteia, care se va baza în continuare pe baza feedback-ului primit de la clienți, dar și a rezultatelor cercetărilor de piață.