Conducerea Consiliului Judetean nu mai accepta explicatii de la sefii societatii Nova Apaserv, privind nerezolvarea multor probleme cu care se confrunta societatea.
Ultimele verificari facute la societatea furnizoare de servicii de apa si canal au aratat ca volumul incasarilor de la clienti nu este cel asteptat, chiar daca s-a mai imbunatatit oarecum, pierderile pe retea sunt inca destul de mari, iar organigrama nu s-a putut ajusta nici pana acum la nivelul aprobat.
„Explicatii se pot da o mie la orice problema. Lucrurile acolo pot fi reglate si ele incep sa mearga spre bine, dar nu la nivelul la care trebuie sa se imbunatateasca. Mai exact, s-au facut ceva progrese acolo, dar nu cat ne-am fi dorit noi. Consiliul Judetean sau Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Aqua Botosani, am facut tot ce tine de noi. Am mers cu corectia la preturi cum s-a cerut. Am majorat capitalul social de fiecare data, am venit cu infuzie financiara la operatorul de apa tocmai in ideea de a avea un pret cat mai jos la serviciile de apa si canal. Dar mai mult de atat ce putem face? Cheful de munca trebuie sa vina de la dumnealor. Ei sunt cumva pe calea de a avea chef de munca dar nu sunt foarte hotarati sau nu sunt foarte determinati”, spune vicepresedintele Consiliului Judetean, Gheorghe Sorescu.
Conducerea CJ i-a somat pe sefii de la Nova Apaserv sa „bage viteza” in rezolvarea problemelor societatii pentru ca „in toamna vine termenul scadent”, cum s-a exprimat vicepresedintele CJ, cand actuala conducere ar putea sa nu isi mai gaseasca locul la carma societatii de furnizare a serviciilor de apa si canalizare pentru botosaneni.