ATAC dur la E.ON. „Suntem subjugati acestui E.ON … nu avem niciun drept”

Prezenta reprezentantilor E.ON la intalnirea cu primarii, organizata de Institutia Prefectului, le-a dat posibilitatea reprezentantilor comunitatilor din judet sa-si arate nemultumirea fata de relatia defectuoasa cu aceasta companie.

Alesii locali nu au pierdut ocazia sa acuze compania de dispret fata de cetatean, prin birocratia excesiva pe care o perpetueaza de ani de zile, de nenumaratele intreruperi in furnizarea curentului electric, intreruperi neanuntate, dar si pentru facturile aproape imposibil de deslusit de catre multi consumatori si pentru calculul din aceste facturi.
 
„Sunteti intr-un dispret total fata de abonati, de consumatori”, li s-a adresat reprezentantilor E.ON, primarul comunei Vorona, Aurel Stefan, referindu-se la multimea de intreruperi de curent neanununtate consumatorilor. 
 
Primarul de la Vorona a punctat si problema birocratica de care nu se sinchiseste E.ON in ciuda numeroaselor plangeri de la consumatori, care curg de ani de zile. Birocratie care ii duce la disperare pe consumatori.
 
„Nu stii cui sa te mai adresezi, ca la deranjamente daca suni se blocheaza. E o mare bataie de joc! Este socant, innebunitor. Ce se intampla? Sunt contracte, se platesc”, a mai rabufnit alesul voronenilor, la adresa celor de la E.ON.
 
Un alt primar s-a adresat celorlalti reprezentanti ai comunitatilor sa vina cu propuneri de schimbare a legislatiei din domeniul energiei, pentru ca este singura speranta de a mai scapa de „subjugarea” la care ii supune compania.  
 
„Haideti sa incercam sa facem propuneri de modificari legislative pe latura energiei. Suntem subjugati acestui E.on, stim foarte clar, nu avem niciun drept”, a spus, in cadul intalnirii de joi, primarul comunei Vladeni, Voicu Murariu, aratand ca altfel nimeni nu va misca un deget pentru consumatori, in conditiile in care ANRE „nu ne apara nicicum”
 
Din partea reprezentantilor E.ON au venit explicatii de genul: sunt intreruperi dese pentru ca se lucreaza in retea, sau „se actioneaza doar in beneficiul clientilor”, lozinca primita cu ironii de primari.
 
Legislatia in domeniul energiei trebuie neaparat schimbata si pentru ca da nastere unor situatii incredibile, de genul celei evidentiate de Voicu Murariu: „Trebuie sa fac din banii comunitatii o extindere de retea si sunt pus sa dau declaratii notariale, ca ma pomenesc ca daca scriu tot ce cer ei acolo, maine E.on este proprietar si pe reteaua pe care o fac eu cu banul public, si pe teren, si pe tot…. Eu ma chinui de doi ani sa fac o extindere de retea si E.on ma aduce in situatia sa o fac fraudulos sau nu stiu ce sa mai fac… In situatia actuala eu trebuie sa ma vand totalmente. Pe tot ce a facut un nenorocit odata, luati bani cu nemiluita si nu faceti nimic!”
 
Dupa discutiile aprinse pe marginea subiectului E.ON, prefectul Dan Nechifor a anuntat ca tema ramane deschisa si pentru alte intalniri, pana se va ajunge la o rezolvare si in favoarea consumatorilor, a comunitatilor deservite de acest furnizor de energie. 
 
Pe E.ON sunt pregatiti sa-si verse naduful si reprezentantii pensionarilor. Acestia i-au solicitat prefectului o intalnire la care sa fie prezenti si reprezentantii E.ON.
 

LĂSAȚI UN MESAJ

Politica de comentarii : Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material.


Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.


Site-ul http://www.reporterul.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.