Un numar de 20 de solicitari au fost centralizate si sunt pentru cafenele, ceainarii, restaurante, pizzerii sau pub-uri.
Primaria municipiului Botosani a centralizat solicitarile agentilor economici care doresc sa investeasca in spatiile disponibile din Centrul istoric. Primaria a totalizat un numar de 20 de solicitari pentru activitati de alimentatie publica, de tipul: cafenele, ceainarii, restaurante, pizzerii sau pub-uri.
Primarul municipiului, Ovidiu Portariuc, a declarat ca „in decursul zilei de joi, reprezentantii Primariei vor lua legatura cu agentii economici care au depus oferte pentru un spatiu in Centrul Vechi, pentru a le pune la dispozitie fisa de prezentare a ideii de afaceri. Acestia vor trebui sa o completeze si sa o aduca la registratura institutiei pana la data de 23 aprilie 2013, ora 14.00”.
Vineri, 26 aprilie 2013, va avea loc interviul cu agentii economici care au depus solicitari, pe baza fisei de prezentare care va trebui sa cuprinda: datele de identificare ale ofertantului (denumire, nr. inregistrare, cod fiscal, cont bancar, etc.); datele de contact ale persoanei responsabile (nume, functie, telefon, e-mail); ordinea preferintelor pentru spatiile disponibile (numere, conform schitei anexate); descrierea tipului de activitate pe care intentioneaza sa o desfasoare; suma pe care estimeaza ca o vor investi in afacere (echivalent in euro, minim 10.000); experienta similara pe care o are in domeniul alimentatiei publice (durata si scurta descriere); durata pentru care doreste sa inchirieze un spatiu (ani, luni); numarul de locuri de munca pe care il va crea; durata estimativa a amenajarilor (zile); tipul de mobilier de interior si stradal pe care il vor folosi (lemn, fier forjat, etc.); tipul dotarilor si utilajelor (espressor, vitrina, dozator, etc.).