Dedeman, după explozia magazinului: „Ne preocupăm să sprijinim recuperarea victimelor”

Reprezentanții magazinului Dedeman au declarat vineri, 7 iunie, că în momentul exploziei la magazinul lor din Botoșani, o firmă externă autorizată desfășura lucrări la sistemul de alimentare cu gaze al magazinului.

Potrivit antena3.ro, magazinul a transmis un comunicat de presă în care anunță că înainte de explozia de vineri dimineață, 7 iunie, o firmă externă autorizată efectua lucrări la sistemul de alimentare cu gaz al magazinului.

„Astăzi, 7 iunie 2024, în jurul orei 10.30, în incinta magazinului Dedeman Botoșani, a avut loc o explozie urmată de un incendiu. În urma acestui incident regretabil, au rezultat persoane rănite, care au fost imediat transportate la spital.

Restul persoanelor prezente în magazin în acel moment, clienți și angajați, au fost evacuați în siguranță, iar intervenția rapidă a echipelor de intervenție a permis stingerea incendiului într-un interval scurt de timp.

Menționăm că, în momentul exploziei, o firmă externă autorizată desfășura lucrări la sistemul de alimentare cu gaz al magazinului. Autoritățile investighează circumstanțele în care aceste lucrări ar putea fi asociate cu producerea exploziei”, au transmis reprezentanții Dedeman.

De asemenea, tot ei au mai spus că „ne preocupăm să sprijinim recuperarea victimelor și vom pune la dispoziție toate resursele necesare în acest scop”.

„Subliniem faptul că magazinul Dedeman Botoșani respecta toate normele de siguranță, având toate autorizațiile și avizele necesare din partea Inspectoratului pentru Situații de Urgență. Funcționarea corectă a instalațiilor de protecție la incendiu a contribuit la limitarea proporțiilor acestui incident.

Prioritatea noastră este să asigurăm că toți cei afectați de acest incident primesc îngrijirea și suportul necesar. Colaborăm strâns cu Inspectoratul pentru Situații de Urgență pentru a investiga și stabili cauzele exacte ale exploziei și vom reveni cu informații oficiale în momentul în care toate anchetele vor fi finalizate.

Le mulțumim echipelor de intervenție pentru promptitudinea și profesionalismul de care au dat dovadă. Eforturile lor rapide au permis gestionarea eficientă a situației și transportarea imediată a persoanelor afectate la spital.

Ne preocupăm să sprijinim recuperarea victimelor și vom pune la dispoziție toate resursele necesare în acest scop”, au mai transmis reprezentanții magazinului de bricolaj.

Politica de comentarii : Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material.


Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.


Site-ul http://www.reporterul.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.