Prezent alaturi de presedintele Consiliului Judetean Botosani, Florin Turcanu, la editia a IV-a a Targului Agro-Zoo de la Popauti, Daniel Chitoiu, viceprim-ministru al Romaniei si Ministrul Finantelor Publice, a promis sprijin si sustinere pentru judetul nostru.
In aceste circumstante judetul Botosani a devenit unul dintre regiunile favorizate de actualii membri liberali ai Guvernului Romaniei, cu perspective pe care nu le-a mai avut niciodata pana acum.
La presiunile si insistentele facute saptamanal la Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale, de catre presedintele Consiliului Judetean Botosani, Florin Turcanu, precum si la colegii de partid din Guvern, in perioada 2014-2016, urmatoarele sectoare de drum national se modernizeaza prin turnarea de covoare asfaltice, ranforsare si tratamente bituminoase, dupa cum urmeaza:
1. Botosani – Iasi (DN 28B): modernizare
2. Botosani – Suceava (DN29): modernizare
3. Stanca – Punct frontiera Republica Moldova (DN 29E): covor asfaltic
4. Talpa – Mihaileni (DN 29C): ranforsare
5. Cucorani – Dorohoi (DN 29B): ranforsare
6. Drislea – Trusesti (DN 29D): covor asfaltic
7. Mihaileni – Siret (DN29C): covor asfaltic
8. Stanca – Ripiceni (DN 24C): ranforsare
9. Dorohoi – Radauti Prut (DN 29A): ranforsare
10. Avrameni – Manoleasa (DN 29): tratament bituminos
11. Cucorani – Siret (DN 29C): tratament bituminos
12. Manoleasa – Radauti Prut (DN 24C): tratament bituminos
13. Traversare oras Saveni (DN 29): ranforsare
14. Botosani – Manastireni (DN 29): ranforsare
Presedintele Consiliului Judetean Botosani, Florin Turcanu a reactionat astfel si la insistenta botosanenilor care folosesc frecvent rutele de circulatie Botosani-Suceava si Botosani-Iasi.
Proprietarii de autovehicule au adresat de-a lungul timpului numeroase plangeri cu referire la conditiile de circulatie defectuoase pe cele doua tronsoane de circulatie importante, Botosani-Iasi si Botosani-Suceava, unde drumul este plin de gropi si denivelari.
Solicitarea presedintelui Consiliului Judetean, Florin Turcanu adresata Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale a fost considerata prioritate, lucrarile urmand a fi demarate imediat ce vremea permite acest lucru.