LUCRARI de INTRETINERE si MODERNIZARE pe DRUMURILE NATIONALE! Gata cu DRUMUL de PAMANT

Dupa 40 de ani de lipsa a lucrarilor de modernizare pe cea mai mare parte a drumurilor nationale din Botosani si dupa ce judetul a ajuns celebru pentru singurul drum national de pamant din tara, se poate spune ca s-au deschis santiere pe cele mai importante artere. 

Ovidiu Mugurel Laicu, directorul Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Iasi a prezentat marti dimineata primarilor din estul judetului, subprefectului Gelu Tiganuca si celor doi parlamentari al caror program le-a permis prezenta la Mitoc, toate santierele deschise pe drumurile nationale botosanene. 
 
Senatorul Doina Federovici si deputatul Tamara Ciofu au dat asigurari ca lucrarile vor avea sprijinul parlamentarilor si in bugetul de stat al anului 2016.
 
Drumul de pamant acum este de piatra
 
Cel mai mare dintre santiere isi propune modernizarea drumului national DN 24C Radauti Prut – Manoleasa, lucrare aflata in plina desfasurare, executantul fiind firma MAX PRORUTE din Satu Mare. 
 
„S-au alocat pana acum 10.000.000 de lei, din valoarea totala de 22.000.000, cu tot cu TVA si am ferma convingere ca la rectificarea bugetara se va aproba si diferenta de bani, astfel incat sa dam si un al doilea ordin de lucrari.”, a explicat Ovidiu Laicu.
 
Directorul drumarilor din Moldova a detaliat ceea ce se lucreaza in prezent, platforma drumului national si primul strat de balast fiind realizate 100%. S-a turnat si 70% din al doilea strat de balast, in timp ce nivelul de piatra sparta si santurile s-au realizat in proportie de peste 30%. 
 
Emanuel Goga, reprezentantul firmei de constructii gestioneaza pe artera botosaneana, de aproape 36 de kilometri, un parc auto de 33 de masini de transport si alte utilaje, un personal de 60 de muncitori si specialisti, termenul avansat pentru finalizarea primului strat asfaltic fiind sfarsitul acestei toamne.
 
Inel rutier in interiorul judetului 
 
Celelalte santiere din judet, prezentate de directorul DRDP Iasi, vizeaza realizarea unui inel rutier care sa faciliteze accesul intre principalele orase, pe directile punctelor cardinale ale judetului, traseul fiind Botosani -Dorohoi – Darabani – Radauti Prut – Stefanesti – Botosani. Lucrarile, in valoare totala de peste 40 de milioane de lei urmaresc, pe langa modernizarea din N-E-ul judetului, realizarea de covoare asfaltice si tratament dublu invers pe traseele Botosani-Dorohoi, Botosani-Stefanesti si Dorohoi-Darabani.  
 

Politica de comentarii : Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material.


Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.


Site-ul http://www.reporterul.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.