Dispeceratul este apelabil 24/7, la 0800.800.928 și 0265.200.928. La aceste numere se pot adresa doar consumatorii din zona de activitate a companiei.
Pentru sesizarea urgențelor și disfuncționalităților în ceea ce privește alimentarea cu gaze naturale, clienții Delgaz Grid au la dispoziție două numere de telefon, disponibile non stop:
– 0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă) și
– 0265.200.928 (număr taxabil cu tarif local din reţeaua Telekom şi cu tariful operatorului pentru toate celelalte reţele de telefonie).
Dispeceratul asigură servicii specifice de preluare rapidă a apelurilor şi intervenție pentru toți clienții din județele Cluj, Bistrița-Năsăud, Maramureș, Satu Mare, Sălaj, Timiș, Arad, Bihor, Caraș-Severin, Hunedoara, Mureș, Sibiu, Alba, Harghita, Iași, Botoșani, Vaslui, Suceava, Neamț şi Bacău.
În cazul în care simt miros de gaz în interiorul imobilelor, consumatorilor sunt rugați să ia principalele măsuri de siguranţă:
– să stingă toate focurile;
– să deschidă imediat toate ușile şi ferestrele;
– să nu manevreze aparate electronice;
– să nu aprindă lumina;
– să nu verifice cu flacără instalațiile de gaze naturale;
– să părăsească încăperea și să sune imediat la dispeceratul de urgență al Delgaz Grid la unul dintre numerele de telefon menționate.