Home Diverse Aplicația mobilă conectată la un magazin online: 3 motive pentru a o...

Aplicația mobilă conectată la un magazin online: 3 motive pentru a o lua în considerare

Internetul este, probabil, cel mai important liant dintre oameni și firme din întreaga lume, magazinele online fiind cea mai bună dovadă în acest sens. Comerțul la distanță prin intermediul platformelor e-commerce a luat amploare în ultimii ani, începând să lase în urmă afacerile tradiționale, unul dintre principalele motive fiind și disponibilitatea unor aplicații care sunt la dispoziția utilizatorilor 24 de ore, 7 zile din 7.

Dacă ai un magazin online pe care încă nu l-ai conectat la o aplicație mobilă, mai jos poți descoperi 3 dintre cele mai importante motive pentru a lua în considerare lansarea uneia.

De ce să ,,legi’’ magazinul online la o aplicație mobilă

1. Toate nevoile clienților la o distanță de câteva clickuri

Un magazin online presupune să aibă mai multe pagini, precum și o atenție sporită a clientului în timpul procesului de navigare pentru a trece de anumite etape în momentul achiziției. Atunci când alegi să lansezi o aplicație, toate aceste operațiuni vor fi mult mai scurte ca timp. Cum toată lumea își dorește să se bucure de produsul ales într-o perioadă cât mai mică, exact acest lucru le va oferi această soluție: câteva clickuri pentru a comanda bunurile pe care și le doresc.

2. O arhitectură mai simplă decât a unui website

O aplicație mobilă are și alte avantaje în afara celor evidente pentru client. Mai precis, cele de care te poți bucura chiar tu ca proprietar legate de arhitectura acesteia în comparație cu cea a unui website. Cu toate acestea, procedura de creare este asemănătoare cu cea a unui site, astfel că este recomandat să ai în vedere și anumite servicii de consultanță în domeniul IT care să se plieze pe nevoile magazinului tău și pe care le poți găsi la Mazars în România, odată ce te hotărăști să faci acest pas.

3. Magazinul tău, personalizat pentru fiecare client in parte

O aplicație online este cel mai bun tool de personalizare atunci când ai în vedere fidelizarea clienților. Cum? Prin faptul că își pot crea conturi, vei avea acces la preferințele lor pe baza istoricului comenzilor, precum și a intereselor acestora prin produsele vizualizate. Astfel, le vei putea face oferte personalizate, ceea ce te va ajuta să optimizezi tipurile de bunuri pe care le pui la dispoziția lor.

O aplicație mobilă este și o unealtă de măsurare a satisfacției clienților, astfel că te va ajuta să îmbunătățești interacțiunile acestora cu magazinul tău fără a mai apela la chestionare sau alte metode clasice de intervievare.

Încă nu ai o aplicație mobilă pentru magazinul tău? Cele de mai sus sunt doar 3 dintre motivele pentru care ar trebui să iei în considerare o astfel de soluție cât mai curând, deoarece este destul de simplu de realizat, în timp ce beneficiile si profitul nu vor întârzia să apară. Apelează la soluții profesionale pentru crearea și securitatea acesteia și du-ți afacerea la nivelul următor în cel mai scurt timp!

Sursa foto: Pexels.com

Exit mobile version