Protectia Consumatorilor a anuntat ca sunt inca multe nemultumiri legate de faptul ca pe facturile emise de operatorul de apa apar consumuri care nu sunt inregistrate de apometrele din apartamentele consumatorilor respectivi.
„Este acea nemultumire, la mai multe scari de bloc, ca se repartizeaza consumuri care rezulta din diferenta dupa citirea apometrului de scara si totalizarea citirilor din apartamente. Nu prea avem cum sa-i ajutam, decat discutand cu presedintii de asociatii, ca acestia sa vorbeasca, la randul lor, cu oamenii din condominii pentru ca toti sa raporteze consumurile la aceeasi data si corect. Pana la urma aceste diferente rezulta acolo unde nu toti locatarii declara corect consumul”, a declarat Mirel Rogalschi, comisarul sef adjunct al Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor.
Comisarul sef adjunct sustine ca numarul reclamatiilor privind facturile incarcate la apa a mai scazut in ultima perioada, dupa ce consumatorii s-au convins ca nu pot spera la mare ajutor din partea inspectorilor de la Protectia Consumatorilor, in conditiile in care facturile se emit in baza unui Regulament aprobat in Consiliul Judetean cu vreo doi ani in urma. In ultima vreme se vorbeste de posibilitatea modificarii acestui regulament.