Pentru efectuarea unor lucrari de modernizarea a sistemului informatic, Centrul de Servicii Clienti E.ON, canal de comunicare comercial (care poate fi accesat telefonic la numerele 0800 800 366 si 0800 800 900 sau prin e-mail de catre consumatorii de gaze naturale si energie electrica), va fi indisponibil incepand cu seara zilei de marti, 29 noiembrie pana luni, 5 decembrie a.c.
Astfel, clientii E.ON nu vor putea accesa in aceasta perioada informatii de natura comerciala privind continutul facturilor, accesul la sistemul de distributie a gazelor naturale, consultanta privind tarifele sau detalii legate de componenta soldului privind obligatiile de plata si alte informatii utile si nu vor putea sa incheie sau sa modifice contracte de furnizare a gazelor naturale prin aceste canale.
Totodata platforma E.ON Myline nu va fi functionala in aceasta perioada cu exceptia operatiunii ce permite transmiterea indexului autocitit.
Centrele de Relatii Clienti E.ON vor fi inchise in 30 noiembrie si 1 decembrie 2016, aceste zile fiind declarate sarbatori legale, urmand apoi sa functioneze cu program normal in data de 2 decembrie, in intervalul 8.00-16.00. Pe durata zilei de vineri, 2 decembrie, vor fi preluate solicitari de la clienti, fara a fi efectuate operatiuni in sistem. Începand cu ziua de luni, 5 decembrie, toate canalele de comunicare vor deveni functionale.
Dispeceratul de urgenta va functiona non-stop.