Preluand si prelucrand retete vechi de sute de ani, carora le-a adaugat inovatia contemporana, o familie baimareana a readus brandul Cheia la valorile sale traditionale, care l-au facut atat de apreciat in perioada interbelica.
„Anul acesta se implinesc 130 de ani de cand au fost fabricate la Galati primele sapunuri Cheia”, a explicat Alin Laslo, director al companiei. „Am repornit productia in anul 2012, dupa preluarea marcii. Produsele noastre sunt realizate integral din ingrediente naturale, prelucrate manual, fara steril. Ele au caracteristicile nonalergenice si hidratante ale sapunurilor fara parabeni, fabricate la rece”.
Respectand filozofia Handcrafted Soap & Cosmetic Guild, breasla specifica din SUA, din care Cheia face parte din 2010, au fost realizate numeroase game de sapunuri.
Profesionistii, si nu numai, in make-up au probleme atunci cand trebuie sa isi curate pensulele de pigmenti si grasimi, sa le igienizeze.
Imbinand traditionalul cu inovatia actuala, Cheia a venit in ajutorul acestora si a lansat recent primul Brush Care Kit pentru curatarea si prelungirea timpului de utilizare a pensulelor.
„Pentru a crea sapunul natural, fabricat manual, din Cheia Brush Care Kit, am prelucrat o reteta straveche pe care o foloseau pictorii bisericilor si manastirilor ortodoxe din Bucovina, care contine ingrediente precum boraxul, bicarbonatul si uleiul de ricin”, a dezvaluit Alin Laslo.
Trusa mai contine un balsam solid cu rol de tratament antistatic (format solid unic pe plan mondial) si un covoras siliconic pe care se freaca pensulele in actul de curatare-tratare, adunate toate intr-un format extrem de original, practic si functional.
Functia de curatare si tratare este completata cu cea de atragere a pigmentului si de cea de hranire a firelor de par naturale in vederea prelungirii vietii pensulelor de cel putin cinci ori, permitand, de asemenea, utilizarea ei pe mai multe culori.
Datorita retetelor fara steril, consumurile de mentenanta sunt de sub 1 gram pe 10 pensule, indiferent de dimensiunile acestora. Astfel, raportat la valoarea unui machiaj de calitate, costul este de circa cinci bani pentru zece pensule curatate.
Aceasta face din Cheia Brush Care Kit un accesoriu necesar pentru toti profesionistii din make-up, prin plusul de valoare adus colectiei de pensule, care induce respect spre client prin garantia utilizarii unei pensule curate si dedicate.
„Dorinta noastra este de a face din Cheia Brush Care Kit un produs de referinta”, a declarat Alin Laslo. „De aceea, am solicitat la Oficiul pentru Proprietate Intelectuala al Uniunii Europene inregistrarea denumirii Brush Care Kit ca marca comunitara. Intre timp, am lansat o campanie internationala, sub sloganul «Keep it simple, keep it natural, keep your brushes clean&soft!», care ne va permite sa crestem exportul produselor Cheia”.