Distributia facturilor E.ON este realizata de Posta Romana

E.ON Energie Romania a decis incetarea colaborarii cu Total Post, iar la momentul de fata, serviciul de distribuire a facturilor emise de companiile E.ON se realizeaza prin intermediul Postei Romane.

Apreciem preocuparea clientilor nostri fata de primirea si plata facturilor de gaze naturale/energie electrica si le cerem scuze pentru disfunctionalitatile aparute in distribuirea facturilor.

Reamintim consumatorilor ca, in cazul in care nu primesc facturile in intervalul obisnuit, sunt rugati sa le solicite utilizand unul din canalele de comunicare puse la dispozitie de compania noastra.

Astfel, telefonic – de luni pana vineri – se pot adresa Centrului de Servicii Clienti, intre orele 08.00 si 20.00 la numerele de telefon 0801 000 366 sau 0265 200 366.

Factura curenta poate fi solicitata si prin:
·    e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro;
·    fax, la numarul: 0265 200 367;
·    posta, la OP1, CP 10 Targu Mures.

Prin crearea unui cont client pe site-ul E.ON Myline (http://www.myline-eon.ro), consumatorii pot vizualiza informatii referitoare la facturile emise (numar si tip factura, sume de plata, perioada de facturare si termene de scadenta), precum si informatii referitoare la istoricul de consum individual.

Departamentul Comunicare Corporatista
E.ON Romania

Politica de comentarii : Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material.


Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.


Site-ul http://www.reporterul.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.