Grupul de firme Elsaco si-a schimbat fata, s-a rebranduit. O „schimbare estetica”, de „modernizare a pozei”, insemnand o sigla noua, un site schimbat in totalitate.
„Am schimbat vizual brandul nostru pentru a-l adapta noii noastre pozitii pe piata”, au anuntat reprezentantii firmei. Anunt care a fost insotit de asigurarea ca grupul de firme va merge in continuare pe acelasi deziderat, al satisfactiei clientului, de la cetateanul care are a montat un echipament simplu in locuinta sa, pana la marile regii, cu mii de abonati.
Noua identitate Elsaco este formata din logotipul Elsaco, cel mai vizibil element al identitatii brandului si un simbol grafic care pastreaza culorile initiale ale logului Elsaco, rosu (aer si apa) si albastru (foc si pamant). Prezenta celor doua culori primare (albastru marin si rosu) confirma ca noua identitate duce mai departe valori traditionale ale firmei. Caracterele care compun logotipul Elsaco sunt unice si au fost special create pentru a-l compune, spun reprezentantii Companiei Elsaco.
„Noul logo a fost gandit pentru a surprinde forta, experienta si seriozitatea companiei”, sintetizeaza cei ce reprezinta grupul de firme. Si, avand in spate 19 ani de experienta, Elsaco este o adevarata emblema a succesului pentru judetul nostru, un nume care s-a impus prin seriozitate si performanta la nivel national si chiar interntional.
„Oamenii, produsele si serviciile noastre au aratat de fiecare data ca suntem o firma care ne adaptam, care ne schimbam, care tinem cont de ceea ce este langa noi si de fiecare data dam ce stim mai bine”, a mai declarat presedintele Companiei Elsaco.
De ce acum, de ce nevoia de un nou look?
Reprezentantii companiei ofera explicatia: dupa anii in care s-a adus dovada profesionalismului, era momentul pentru a se marca accesul companiei catre un alt nivel de dezvoltare.
„Compania noastra a crescut constant si sanatos in cei 19 ani de la infiintare. Am investit in oameni, solutii si produse competitive. Am incercat in primul rand sa dovedim ca suntem profesionisti si abia apoi am cautat profitul. Am trecut in mod natural de la stadiul de partener roma de incredere, la cel al jucatorului international de renume. Iar acum, la inceputul anului 2013 am simtit ca este momentul schimbarii imaginii noastre pentru a marca accesul companiei Elsaco catre un alt nivel de dezvoltare. Suntem printe cei mai importanti jucatori din Romania pe piata serviciilor de consultanta, proiectare, executie si exploatare a instalatiilor termoenergetice. Prin lucrarile realizate in tara am reusit sa crestem calitatea serviciilor pentru mai bine de 5 milioane de romani. Noul nostru brand va reflecta cresterea companiei noastre, forta si seriozitatea Elsaco. Nu renuntam la numele nostru, ci doar l-am adaptat vizual pentru aceasta noua etapa de dezvoltare a companiei”, a spus Valeriu Iftime, presedintele Consiliului de Administratie.
Inititiva rebranduirii vine de la fiul presedintelui CA al Companiei Elsaco. Vlad Iftime este cel care a „aprins scanteia”, dupa care a urmat un an si jumatate de munca. „Toata familia Elsaco a simtit ca este nevoie de ceva. Ca initiator, am aprins scanteia. Dupa un an si jumatate de munca, am incercat sa schimbam toata fata acestui grup de firme”, a precizat Vlad Iftime, director executiv in cadrul Companiei.
La schimbarea de look au lucrat si reprezentantii firmei NON din Iasi.
Compania Elsaco a fost infiintata in anul 1994 la Botosani si a ajuns astazi sa cuprinda 8 firme distincte, cu profile diferite si domenii de activitate diverse. A construit durabil, avand mereu in vedere o viziune pe termen lung. Dupa Elsaco Electronic au aparut, ca o evoluaie fireasca a dezvoltarii activitatii, Elsaco International, Elsaco Business Software, Elsaco Software, Elsaco Brunata, Elsaco Energie Verde, Elsaco Esco, Enos Cod.
In 2006, compania Elsaco avea o cifra de afaceri de doar 6 milioane de euro, iar ca obiect de activitate era de calculatoare, apometre si repartitoare de caldura.
In acest moment, compania controlata de omul de afaceri Valeriu Iftime are o cifra de afaceri de 50 milioane de euro si are activitate de baza realizarea proiectelor de investitii ale statului cu fonduri europene. Regretul acestuia este ca doar 10% din activitatea Elsaco are relatii contractuale cu firmele din domeniul privat.