Potrivit art.10 din Legea 76/2002 cu modificarile si completarile ulterioare angajatorii au obligatia :
– sa comunice agentiilor pentru ocuparea fortei de munca judetene in a caror raza isi au sediul, toate locurile de munca vacante, in termen de 5 zile lucratoare de la vacantarea acestora. Prin locuri de munca vacante , se intelege locurile de munca devenite disponibile ca urmare a incetarii raporturilor de munca sau de serviciu, precum si locurile de munca nou-create.
– sa comunice agentiilor pentru ocuparea fortei de munca teritoriale, ocuparea locurilor de munca vacante care au fost comunicate, in termen de o zi de la data ocuparii acestora, in conditiile legii
Comunicarea de catre angajatori a locurilor de munca poate fi facuta prin :
– fax la nr.0231536793
– e-mail – ajofm@bt.anofm.ro
– la sediul A.J.O.F.M Botosani din str.Colonel Tomoroveanu, nr.2, sediul punctului de lucru Dorohoi din str.Postei nr.3 , sediul punctului de lucru Saveni din str.Tudor Vladimirescu nr.2, sediul punctului de lucru Darabani str.Pietei nr.6, sediul punctului de lucru Stefanesti.
Formularele privind declararea locurilor de munca vacante precum si ocupare acestora pot fi descarcate de la adresele :
– http://www.botosani.anofm.ro/files/ANEXA%201A.pdf
– http://www.botosani.anofm.ro/files/ANEXA%201B.pdf
Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Botosani asigura servicii gratuite de mediere a muncii respectiv punerea in legatura a angajatorilor cu persoanele in cautarea unui loc de munca, in vederea stabilirii unui raport de munca sau de serviciu.
comunicat