Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) a infiintat o linie telefonica gratuita prin intermediul careia asiguratii pot solicita asistenta in vederea formularii unei petitii pentru solutionarea pe cale amiabila a eventualelor probleme intervenite in relatia cu asiguratorii.
„Asiguratii vor fi indrumati asupra modalitatii de formulare a unei petitii si a elementelor obligatorii pe care aceasta trebuie sa le contina, astfel incat identificarea cazului prezentat sa se realizeze intr-o maniera mai facila, ceea ce va conduce la o solutionare intr-un timp mai redus a dificultatilor intampinate”, se arata intr-un comunicat al CSA, preluat de Mediafax.
Denumita Dialog CSA, linia telefonica este disponibila la numarul 0 800.825.627 de la orice post telefonic conectat in retelele de telefonie fixa sau mobila. De luni pana joi, intre orele 9.00- 16.30 se primesc apeluri, iar vineri intre orele 9.00-14.00.