Noi NUMERE de TELEFON pentru apelarea Centrului de Servicii Clienti E.ON

Din luna noiembrie a acestui an, compania E.ON Energie Romania pune la dispozitia clientilor sai numere de telefon de tipul TelVerde, apelabile gratuit, non stop, pentru a obtine informatii generale legate de activitatea de furnizare.

Astfel, fara costuri şi fara a interactiona cu operatorul call-centre, consumatorii pot transmite indexul de consum gaze naturale sau energie electrica pentru optiunea de autocitire, pot afla informatii despre incheierea contractului de furnizare, tarifele aplicate, canalele de plata a facturii sau adrese utile.
 
Pentru informatii specifice, referitoare la situatia contului, plati inregistrate, deconectari/reconectari, valoare ajutor de incalzire pentru sezonul rece sau pentru alte solicitari, consumatorii pot apela noile numere de telefon 0800 800 366 şi 0800 800 900, de luni pana vineri, intre orele 08.00-20.00. Raman in continuare valabile numerele 0265 200 366 şi 0235 305 555, apelabile la tarif normal, din toate retelele de telefonie.
 

TelVerde vine in completarea mijloacelor de comunicare puse la dispozitia clientilor companiei: portalul E.ON Myline, e-mail (serviciiclienti@eon-romania.ro), fax (0265 200 367), posta (OP 1, CP 10 Targu Mures) si Centrele de Relatii Clienti.

 
Departament Comunicare Corporatista
E.ON Romania
 

Politica de comentarii : Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material.


Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.


Site-ul http://www.reporterul.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.