Modern Calor intentioneaza sa puna la dispozitia clientilor sai noi si moderne modalitati de plata, de comunicare a consumurilor lunare si informare asupra facturilor emise pe numele acestora.
Societatea va implementa, pana la sfarsitul anului, un program de plata electronica a facturilor, care pot fi vizualizate on-line, prin accesarea unui cont personal de client. De asemenea, consumatorii vor putea sa comunice mai facil, prin intermediul respectivei platforme, consumurile lunare de apa calda menajera.
In ceea ce privește consumurile de energie termica, pentru clientii contorizati individual, inregistrarea consumurilor lunare va fi facuta in continuare de catre personalul specializat al societatii, iar in cazul locuintelor cu repartitori, inregistrarea si repartizarea consumurilor vor fi facute, ca si pana acum, de prestatorul cu care beneficiarul are contract.
Colectivul societatii Modern Calor acorda o atentie deosebita relatiei cu clientii si pune mare accent pe nivelul acestora de satisfactie in ceea ce priveste serviciile prestate.
Astfel, societatea are acum ca principal obiectiv castigarea si consolidarea increderii clientilor existenti, dar si a potentialilor noi clienti, oferindu-le acestora o perspectiva sustenabila in ceea ce priveste serviciul de termoficare.
In ultimii ani, municipalitatea a investit peste 55 de milioane de euro, bani proveniti din fonduri europene, guvernamentale si locale pentru modernizarea sistemului de termoficare, crescand astfel semnificativ calitatea serviciilor prestate, la preturi si tarife dintre cele mai mici la nivelul tarii.
Comunicat de presa