Unii angajati ai FISCULUI pleaca in somaj, altii la cursuri de comunicare

Angajatii din randul personalului ANAF vor lua cursuri  de comunicare externa, de criza si relatii publice. Explicatia oficialilor pentru aceasta decizie este ca in acest mod „va creste eficienta in colectarea impozitelor si a contributiilor sociale”.

Eficienta cu angajati mai putini, in conditiile in care sute de salariati ai Fiscului au primit deja preavizele, iar posturile „la alegere” oferite pe baza de testare sunt mult mai putine decat cele desfiintate.

Pentru cursurile de comunicare s-au pus la bataie 242.000 de lei dar este vorba de fonduri europene. Angajatii ramasi in structurile ANAF vor trebui sa fie foarte convingatori cu contribuabilii in munca de colectare a impozitelor, mai ales ca in ultima perioada nivelul incasarilor a scazut. Incasarile din impozitul pe profit s-au redus cu 5,5% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Ponderea veniturilor colectate de ANAF va trebui sa creasca de la 28,75% din produsul intern brut, in anul 2011, la peste 30%, in 2016.

Cursurile de comunicare externa, de criza si relatii publice vor incepe in a doua parte a lunii septembrie.

Politica de comentarii : Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material.


Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.


Site-ul http://www.reporterul.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.