Home Economie “VORONSKAYA”, “ŞTEFAN CEL MARE” şi “VORONA” au intrat în reţeaua de hipermerketuri...

“VORONSKAYA”, “ŞTEFAN CEL MARE” şi “VORONA” au intrat în reţeaua de hipermerketuri Carrefour

Trei dintre produsele companiei PRODALCOM BOTOŞANI au început să fie comercializate, din această săptămână în reţeaua de hipermarketuri Carrefour. “VORONSKAYA”, “ŞTEFAN CEL MARE” şi “VORONA” se vor găsi pe rafturi alături de alte branduri din România şi din Europa.

Reprezentanţii companiei Prodalcom Botoşani au finalizat negocierile cu Carrefour iar din această săptămână, trei dintre produse se găseasc pe rafturile celei mai apreciate reţele de hipermarketuri din România. Este vorba de vodca “VORONSKAYA”, vodca “ŞTEFAN CEL MARE” şi “VORONA”. Vodca “ŞTEFAN CEL MARE” reprezintă gama de lux a companiei Prodalcom Botoşani şi a fost relansată de curând, este o vodcă fină, cu particularităţi subtile, apreciată de cunoscători şi preferată pentru ocaziile speciale.

În următoarea perioadă, produsele companiei botoşănene ar putea intra şi pe rafturile altor hipermarketuri din România.

Exit mobile version