Motivul invocat este de a compensa creşterea costurilor cu materiile prime. Compania admite că măsura i-ar putea afecta vânzările din acest an, diluate oricum de criza Covid și de restricțiile pentru baruri.
Anunțul a fost făcut, potrivit Reuters, de directorul executiv al companiei daneze, Cees ‘t Hart la prezentarea rezultatelor pentru anul precedent.
„Costurile semnificativ mai mari ale materiilor prime și impactul continuu al COVID-19 vor aduce noi provocări în 2022. Anul trecut, costurile pe hectolitru au crescut cu 10-12%”, a mai spus Cees‘t Hart, adăugând că compania își propune să compenseze aceste costuri printr-o creștere a prețurilor care ar putea avea un impact negativ asupra consumului de bere.
Al treilea cel mai mare producător de bere din lume, Carlsberg a raportat vânzări mai bune decât prognoza pentru ultimul trimestru din 2021 (2,34 mld USD), dar a spus că se așteaptă la o creștere a profitului operațional din 2022 sub nivelul de anul trecut.
Compania a anunțat săptămâna trecută că va încerca să se extindă dincolo de piața berii în următorii cinci ani, pe categorii precum cidrul, berea fără alcool, precum și mărcile premium 1665 Blanc și Grimbergen.