O multime de sesizari au ajuns la Prefectura, vizand modul in care relationeaza cu publicul unii angajati de la o institutie botosaneana.
Prefectul Dan Nechifor sustine ca nemultumirile se refera la unii angajati ai Agentiei de Plati si Interventie in Agricultura (APIA) Botosani, care nu ar avea un limbaj si un comportament pe care ar trebui sa le afiseze cei ce lucreaza cu cetatenii.
Cu nervozitate si lipsa de transparenta se pare ca sunt intampinati de multe ori la APIA unii cetateni care vin sa ceara informatii de la cei care sunt platiti pentru asa a-i lamuri. Cel putin asta reiese din sesizarile ajunse la Prefectura. De altfel, prefectul i-a si convocat la discutii pe cativa sefi ai institutiei, special pentru aceste reclamatii.
„I-am chemat si am avut deja o discutie cu directorul adjunct si cu un sef de serviciu de acolo, pe aceasta tema. Am insistat asupra relatiei corecte pe care ar trebui sa o aiba functionarii publici cu beneficiarii serviciilor prestate de angajatii de la APIA. Am avut multe reclamatii, au venit oameni la mine la usa sa sesizeze modul in care cei de acolo inteleg sa solutioneze cererile, modul in care vorbesc functionarii si explica ce documente trebuie aduse sau ce documente nu sunt necesare”, a declarat prefectul judetului, Dan Nechifor.