Printr-un Ordin al Ministerului Educatiei Nationale s-au adus „modificari proaspete” Anexei nr. 1 la Metodologia si criteriile privind acordarea gradatiei de merit personalului didactic din invatamantul preuniversitar de stat in sesiunea 2017.
Directia generala management si resurse umane din cadrul Ministerului Educatiei Nationale, inspectoratele scolare si unitatile de invatamant preuniversitar duc la indeplinire prevederile prezentului ordin.
Anexa privind GRAFICUL desfasurarii concursului pentru acordarea gradatiilor de merit – sesiunea 2017:
1. Detalierea punctajelor aferente criteriilor de catre comisia paritara de la nivelul inspectoratului scolar, stabilirea numarului gradatiilor de merit si a punctajului minim pe categorii de personal si pe discipline de invatamant
Perioada: 27-31 martie 2017
2. Comunicarea fiselor de evaluare, a numarului gradatiilor de merit si a punctajului minim pe categorii de personal si pe discipline de invatamant de catre inspectoratul scolar, in teritoriu
Perioada: 3-6 aprilie 2017
3. Intocmirea si depunerea, de catre candidati, a dosarelor si obtinerea avizelor la nivelul unitatii de invatamant
Perioada: 7 aprilie-5 mai 2017
4. Depunerea dosarelor care contin documentele justificative privind activitatea candidatului respectiv la secretariatul/registratura inspectoratului scolar
Perioada: 8-12 mai 2017
5. Analiza dosarelor de catre inspectorul scolar care coordoneaza disciplina, cu consultarea consiliului consultativ, si elaborarea raportului referitor la activitatea candidatului in specialitate
Perioada: 9-26 mai 2017
6. Verificarea dosarelor si acordarea punctajelor de catre comisia de evaluare a dosarelor depuse in vederea acordarii gradatiei de merit
Perioada: 29 mai-21 iunie 2017
7. Aprobarea listei cuprinzand punctajele acordate in urma evaluarii, de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar
Perioada: 22-23 iunie 2017
8. Afisarea listei cuprinzand punctajele acordate in urma evaluarii la avizierul inspectoratului scolar
Termen: 27 iunie 2017
9. Depunerea contestatiilor asupra punctajului acordat si stabilirea numarului gradatiilor de merit ce pot fi redistribuite
Zilele: 29-30 iunie 2017
10. Solutionarea contestatiilor de catre comisia de contestatii
Perioada: 3-5 iulie 2017
11. Validarea rezultatelor finale ale concursului de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar si afisarea acestora la inspectoratele scolare
Termen: 7 iulie 2017
12. Inaintarea la Ministerul Educatiei Nationale a listelor cu personalul didactic din unitatile de invatamant, validat in vederea acordarii gradatiei de merit
Perioada: 10-11 iulie 2017
13. Emiterea ordinului ministrului educatiei nationale
Termen: 18 august 2017
NOTA: Personalul didactic de la Palatul National al Copiilor depune dosarele pentru concursul de acordare a gradatiei de merit la registratura Ministerului Educatiei Nationale, respectand graficul.
Ordinul a fost publicat in Monitorul Oficial cu numarul 133 din data de 21 februarie 2017