Gradatii de merit: in sesiunea 2017 se stabilesc dupa un grafic ce a suferit modificari.
Inspectoratele scolare au afisat Ordinul nr. 3.252/ 2017
pentru modificarea anexei nr. 1 la Metodologia si criteriile privind acordarea gradatiei de merit personalului didactic din invatamantul preuniversitar de stat in sesiunea 2017, aprobate prin Ordinul ministrului educatiei nationale si cercetarii știintifice nr. 6.161/2016
Gradatii de merit, sesiunea 2017 – graficul modificat:
1. Detalierea punctajelor aferente criteriilor de catre comisia paritara de la nivelul inspectoratului scolar, stabilirea numarului gradatiilor de merit si a punctajului minim pe categorii de personal si pe discipline de invatamant
Perioada: 27-31 martie 2017
2. Comunicarea fiselor de evaluare, a numarului gradatiilor de merit si a punctajului minim pe categorii de personal si pe discipline de invatamant de catre inspectoratul scolar, in teritoriu
Perioada: 3-6 aprilie 2017
3. Intocmirea si depunerea, de catre candidati, a dosarelor si obtinerea avizelor la nivelul unitatii de invatamant
Perioada: 7 aprilie-5 mai 2017
4. Depunerea dosarelor care contin documentele justificative privind activitatea candidatului respectiv la ecretariatul/registratura inspectoratului scolar
Perioada: 8-12 mai 2017
5. Analiza dosarelor de catre inspectorul scolar care coordoneaza disciplina, cu consultarea consiliului consultativ, si elaborarea raportului referitor la activitatea candidatului in specialitate
Perioada: 9-26 mai 2017
6. Verificarea dosarelor si acordarea punctajelor de catre comisia de evaluare a dosarelor depuse in vederea acordarii gradatiei de merit
Perioada: 29 mai-21 iunie 2017
7. Aprobarea listei cuprinzand punctajele acordate in urma evaluarii, de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar
Perioada: 22-23 iunie 2017
8. Afisarea listei cuprinzand punctajele acordate in urma evaluarii la avizierul inspectoratului scolar
Termen: 27 iunie 2017
9. Depunerea contestatiilor asupra punctajului acordat si stabilirea numarului gradatiilor de merit ce pot fi redistribuite
Zilele: 29-30 iunie 2017
10. Solutionarea contestatiilor de catre comisia de contestatii
Perioada: 3-5 iulie 2017
11. Validarea rezultatelor finale ale concursului de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar si afisarea acestora la inspectoratele scolare
Termen: 7 iulie 2017
12. Inaintarea la Ministerul Educatiei Nationale a listelor cu personalul didactic din unitatile de invatamant, validat in vederea acordarii gradatiei de merit
Perioada: 10-11 iulie 2017
13. Emiterea ordinului ministrului educatiei nationale
Termen: 18 august 2017
NOTA:
Personalul didactic de la Palatul National al Copiilor depune dosarele pentru concursul de acordare a gradatiei de merit la registratura Ministerului Educatiei Nationale, respectand graficul.