NOVA APASERV introduce un NOU SISTEM de PRELUARE a INDEXURILOR pentru CONSUMUL de APA

Pentru ca sistemul actual de preluare a indexului la apa genereaza numeroase nemultumiri din partea clientilor, Societatea Nova Apaserv introduce un nou sistem prin care botosanenii vor putea comunica, mai rapid, indexul lunar de pe apometru. Mai exact, indexul se va putea comunica prin SMS.

Managerul Societatii Nova Apaserv, Gabriel Carlan, sustine ca noul sistem ar putea deveni functional chiar de saptamn viitoare. Sistemul este in lucru, proape finalizat, iar acum se fac probele, directorul general al operatorului de apa. 
 
De altfel, saptamana viitoare, sociatatea va imparti clientilor si niste flyere cu indicatii privind modalitatea exacta de raportare a indexului.
 
„O sa fie trei numere de telefon si se vor putea accesa 15 indexuri pe minut. Se formeaza numarul, se pune cod abonat, un numar de la o factura si apoi, o ordine in care se da indexul : baie, bucatarie, apa rece, apa calda, etc. Cred ca in ordinea in care apare si pe factura. De saptamana viitoare vom incepe sa popularizam in randul clientilor acest nou sistem. Vom anunta de cand se vor putea comunica indexurile prin SMS. Va fi costul normal pentru un SMS, in functie de abonamentul telefonic al fiecaruia. O sa primeasca inapoi un mesaj cu «ok» sau «ati gresit», sau «este o problema». Incercam sa comunicam clientului, la randul nostru, si consumul”, a explicat Gabriel Carlan, managerul societatii Nova Apaserv.  
 
La ora actuala, clientii pot comunica indexul pentru consumul de apa la cele sase casierii din judet, la cele patru puncte pay point din municipiu, dar si telefonic. 
 
„Acum sunt si multe nemultumiri, ne spun clientii ca asteapta asteapta foarte mult la telefon sa dea indexul la apa, si de asta am conceput un sistem de raportare a indexului, prin SMS”, a mai afirmat Gabriel Carlan
 
Directorul explica faptul ca prin comunicare prin SMS, sistemul de simplifica foarte mult, cifrele intra direct in baza de date, fara ca un operator sa il mai introduca personal. Incet, incet, se incearca sa se renunte la operatorii care primesc indexul telefonic. Societatea are acum patru operatori care, potrivit managerului Gabriel Carlan, „stau toata ziua cu telefonul la ureche si cu greu reusesc sa preia toate apelurile de la clientii societatii”.  
 

Politica de comentarii : Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material.


Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.


Site-ul http://www.reporterul.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.