PROBLEMELE cetatenilor in relatia cu E.ON au ajuns la prefect

Dificultatea facturilor la energie electrica si gaz, durata mare a noilor racordari, imposibilitatea verificarii puterii calorifice a gazului metan, dar si diferentele de pret ce ii dezavantajeaza pe botosaneni, in comparatie cu locuitorii din Sudul tarii sunt cateva dintre problemele ridicate de prefectul Costica Macaleti in fata reprezentantilor E.ON Romania.

O delegatie de 8 specialisti ai operatorului a solicitat pentru marti, 17 noiembrie, o intrevedere cu reprezentantul Guvernului in teritoriu pentru stabilirea unui sistem periodic de intalniri, vizand o mai buna colaborare cu administratia judetului si, implicit, solutionarea mai eficienta a problemelor ridicate de cetateni. 
 
In acest cadru, Macaleti a atras atentia asupra faptului ca operatorul are interesul, alaturi de administratia publica locala, sa extinda retelele de electricitate si gaz, asigurandu-se astfel conditiile minime de civilizatie. Discutia s-a axat pe catunele inca neelectrificate, specialistii E.ON prezentand solutii de cofinantare a unor astfel de investitii, cu fonduri atat din partea primariilor, cat si a operatorului. 
 
„Se fac progrese si va pot da exemplul localitatii Balta Rosie, care va beneficia de un proiect al Academiei. Rugamintea noastra este ca autoritatile locale sa faca demersurile pana la capat, lucru care nu se intampla intotdeauna.”, a explicat  Corneliu Zait, specialist senior in comunicare, in cadrul E.ON. 
 
Problema facturilor prea dificile si-ar putea gasi o rezolvare prin intermediul „facturii unice”, pe care reprezentantii operatorului au anuntat-o, acestia explicand ca se are in vedere si montarea, intr-o prima etapa,  a cateva sute de mii de aparate de masurare inteligente, astfel incat sa se renunte la sistemul de estimare-regularizare a consumului de energie si gaz. 
 

Totodata, in acelasi context, reprezentantii E.ON au solicitat sprijinul pentru realizarea unui protocol cu Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta, care sa asigure schimbul prompt de informatii si atentionari privind situatiile de urgenta, astfel incat interventiile la retele, in caz de avarii, sa se faca in cel mai scurt timp.    

 
„O colaborare stransa pe situatiile de urgenta este si solicitarea noastra. Ne dorim ca cetatenii sa beneficieze de un serviciu de calitate, de interventii rapide de reparatii, astfel incat sa nu stea fara curent electric sau gaz, indiferent de problemele ridicate de conditiile meteo. Asadar suntem de acord pe multe linii si sper sa colaboram foarte bine pe viitor in interesul botosanenilor. Consider foarte utile astfel de intalniri.”, a fost concluzia prefectului Costica Macaleti.
 

1 COMENTARIU

  1. Te vei convinge foarte rapid ca tocmai ai gasit ceva exceptional! Foarte multi oameni au vazut ca merita si te asteptam si pe tine sa castigi bani intr-o colaborare care iti ofera sansa speciala de a-ti asigura intr-un mod foarte convenabil viitorul. Cere acum mai multe detalii la adresa mea de email: crismrc36@gmail.com

Comentariile sunt închise.

Politica de comentarii : Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material.


Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.


Site-ul http://www.reporterul.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.