Home Social Vedetele se alatura campaniei de strangere de fonduri “Let`s Do It, Romania!”

Vedetele se alatura campaniei de strangere de fonduri “Let`s Do It, Romania!”

Campania de crowdfunding „Let’s Do It, Romania!” are noi sustinatori: Smiley, Cabral, Amalia Enache, Cornel Ilie, Vladimir Draghia, George Buhnici, Florin Grozea, Ana Ularu si Hanno Hoefer. Acestia au spus „Da!” invitatiei de a se alatura primei campanii de crowdfunding dedicate unei cauze eco din Romania.

„Ce ingenioasa forma de voluntariat a lansat «Let’s Do It, Romania!». Chiar de pe telefonul mobil pe care, recunoasteti, il avem mereu la indemana, putem face primul pas pentru o Romanie mai curata: o sesizare despre zonele in care ajungem si sunt sufocate de gunoaie. Stiu ca putem sa inrosim toata harta Romaniei de la bun inceput, dar e foarte important sa marcam punctual «raul, ramul» acoperite in plastic, sa fie clar unde trebuie intervenit. Exact ca la un om bolnav, e nevoie intai de un diagnostic precis”, spune Amalia Enache. 
 
Pana in acest moment au fost stransi 12 736 dolari din donatii individuale pe platforma, dar si din sponsorizari din partea unor companii private, care nu sunt vizibile pe platforma Indiegogo. Pana pe 20 iunie, se pot face donatii pentru aplicatia si platforma care curata Romania.
 
„Am sustinut «Let’s Do It, Romania!» de la bun inceput, ba am si participat carand gunoaie la groapa. Au facut lucruri pe care nimeni nu le vedea facute, au reusit unde multi asteptau esecul. Acum si-au propus, din nou, sa mute muntii: vor sa dezvolte o aplicatie prin care identificarea gunoaielor si ridicarea lor sa fie mai facila, mai rapida, mai eficienta. Știi cine. Știi ce. Știi cum. Eu mi-am facut treaba. De-acum incolo tu decizi daca vrei sa sustii”, a declarat Cabral.
 
Campania de crowdfunding are ca scop strangerea de fonduri pentru aplicatia mobila si platforma software „Let`s Do It!”. Cu ajutorul aplicatiei,orice roman va putea sa marcheze oricand pe Harta Deseurilor orice deseu intalnit in oras sau in natura, pentru ca sa fie apoi raportat catre autoritati si curatat in 30 de zile, conform legii. Voluntarul va primi constant mesaje cu statusul sesizarii, pana cand zona este curatata.
 
„De fiecare data cand merg la concerte, raman uimit de frumusetea tarii noastre. Avem peisaje extraordinare, asa cum n-am vazut in multe tari. Este responsabilitatea noastra sa avem grija ca aceste locuri sa ramana asa. Fie ca ne implicam direct, ca voluntari, fie ca raportam deseurile prin intermediul unei aplicatii, important este sa ajutam, sa fim acolo. Asa ca Let’s Do It, Romania! Hai sa facem urmatorul pas pentru o tara mai curata!”, a adaugat Smiley.
 

In momentul donatiei, voluntarul poate alege si un cadou eco friendly din partea “Let`s Do It, Romania!”, de la posibilitatea de a testa aplicatia in premiera sau de a avea aceleasi drepturi de admin ca echipa de organizare, la tablouri unicat din materiale reciclate sau e-books despre reciclare creativa. Nu in ultimul rand, donatorii mai generosi pot sustine o echipa de elevi care le va purta numele, voluntari la actiunea de curatenie „Let`s Do It, Danube!” de pe 27 iunie.

 
„Am fost admiratorul si sustinatorul miscarii «Let’s Do It, Romania!» inca de la inceput, acum cinci ani. Acesti tineri nu au incetat sa ma surprinda cu determinarea lor, cu ambitia si cu altruismul lor. Aplicatia mobila va schimba fata acesti tari. La propriu! E un moment bun sa ii ajutam si noi pe ei, sa punem cu totii umarul alaturi de «Let’s Do It, Romania!» la curatarea Romaniei! Un fel de «Help me to help you» care sta la baza oricarei campanii de crowdfunding, dar, si mai important, la baza filosofiei «Let’s Do It, Romania!»”, a afirmat Florin Grozea.
 
Pentru a crea aplicatia, echipa “Let`s Do It, Romania!” a realizat un parteneriat cu compania de software QUALITANCE, care va dona cate un dolar pentru fiecare dolar donat. Bugetul vizat este de 36 170 de dolari si include atat costuri de dezvoltare si lansare a aplicatiei si platformei, cat si costurile campaniei de crowdfunding. Printre companiile care sustin campania se numara Castrol.
 
„Multumim companilor care si-au aratat deschiderea fata de aceasta initiativa inedita si au sustinut financiar «Let`s Do It, Romania!» in demersul de a lansa un nou tip de voluntariat – voluntariatul digital. Invitam si alte companii care apreciaza proiectele sustenabile sa vina alaturi de noi si sa ne ajute sa facem urmatorul pas in curatarea Romaniei”, a declarat Andrei Cosuleanu, Director Executiv al „Let`s Do It, Romania!”.
 

Exit mobile version