Companiile cu capital romanesc isi consolideaza pozitiile pe pietele lor de profil, prin intarirea propriei identitatii vizuale si de marca.
Acesta este motivul pentru care grupul Global Plast, cu o experienta de peste 12 ani in domeniul distributiei articolelor pentru gospodarie, a decis crearea unei identitati vizuale de impact si alegerea unei strategii noi privind organizarea portofoliului de produse.
„Rebranding-ul Global Plast, «partenerul de casa buna», marcheaza o etapa in procesul sau de maturizare si reflecta cu fidelitate filosofia si maniera de a se raporta la piata si consumator, asumandu-si pozitia de lider. Noua identitate reflecta viziunea, misiunea, valorile si strategia companiei. Prin noile brand-uri de produs se doreste o pozitionare relevanta in piata si in mintea consumatorilor, printr-o atractivitate mai mare la raft si promisiunea autenticitatii si calitatii produselor noastre”, a explicat dl. Dan Doroican, responsabilul Marketing al Global Plast.
Conform informatiilor din domeniu, piata articolelor de unica folosinta, menaj si curatenie, a solutiilor de ambalare si a produse din hartie se ridica la circa 1 miliard de euro.
Compania bucuresteana, infiintata in anul 2003 cu capital integral romanesc, unul dintre primii trei distribuitori din domeniu, cu filiale in Constanta, Iasi, Timisoara, Bacau si Cluj-Napoca, a decis crearea a trei trei noi branduri de produs.
Hartia pentru uz casnic Papelino este o marca autohtona, care este caracterizata prin „finete cu fiecare atingere” si cuprinde batistute nazale, servetele de masa, prosoape de bucatarie si hartie igienica.
De la produse de menaj precum bureti, mopuri sau lavete umede, pana la folii si pungi alimentare pentru stocare, Zorex este denumirea unei game complete de produse pentru usurarea sarcinile zilnice, care aduce „ordine si curatenie la minut”.
Iar pentru momentele speciale, indiferent de ocazie, a fost creata gama Alabala, care cuprinde un portofoliu larg de produse de unica folosinta (tacamuri, vesela, caserole etc.) care face totul „simplu ca o joaca de copii”.
„Intr-o industrie dominata de private labels si branduri cu renume international, Global Plast a reusit sa se impuna ca o companie romaneasca de incredere, pe a carei promptitudine te poti baza in orice moment. Noile marci, dezvoltate pentru gamele de hartie, menaj-curatenie si produse de unica folosinta, pot concura acum fara probleme cu numele consacrate ale categoriei household”, considera Mona Ursu, managing partner al BrandFusion, cei care au creat identitate corporate si noile branduri de produs.
Produsele din portofoliul companiei Global Plast sunt prin retelele Kaufland, Auchan, Cora, Carrefour, Penny Market, Metro, Brico Depot, Praktiker, Real, Profi, Dedeman, DM, Billa, Unicarm, sau HoReCa cat si in piata traditionala.