Cum poți aduce un plus de valoare conținutului de pe website-ul tău

În ultimii ani, mediul de afaceri s-a dezvoltat din ce în ce mai mult și în consecință, antreprenorii au nevoie să găsească noi tehnici eficiente care să-i ajute să-și atingă obiectivele de business. În consecință, aceștia ar trebui să aibă în vedere mai multe aspecte care să faciliteze obținerea rezultatelor dorite, iar una dintre ele este conținutul.

În domeniul marketingului, brandurile trebuie să poarte o luptă strânsă zi de zi pentru o dobândi o poziție cât mai favorabilă în mintea consumatorilor. Din acest motiv, contează foarte mult implementarea unei strategii care să ofere rezultate pe termen lung, iar una dintre acestea se poate realiza prin intermediul derulării unei campanii de SEO.

Un conținut bine optimizat poate aduce un plus de valoarea website-ului tău și te poate ajută să construiești o relație o relație solidă și autentică între brandul tău și utilizatori. Așadar, procesul de content writing joacă un rol deosebit de important în ceea ce privește evoluția unui brand în online.

În ce constă procesul de content writing?

Procesul de content writing constă în scrierea de texte bine documentate de către specialiștii în domeniu. Temele abordate pot face parte din orice domeniu – turism, fashion, tehnologie, gaming, psihologie ș.a.m.d. Costurile pe care le implică furnizarea unui astfel de serviciu diferă de la caz la caz – în funcție de specialitatea aleasă, de dimensiunea articolului, de temele date etc.

AdMarks oferă servicii calitative de content writing

Dacă ai nevoie de un partener de încredere care să înțeleagă specificul businessului tău și care să te ajute să formulezi mesaje care să ajungă la inima publicului-țintă, poți apela la serviciile content writing sau de copywriting pe care le oferă agenția AdMarks. În acest mod, comunicarea eficientă cu audiența îți va oferi posibilitatea de a te poziționa cât mai favorabil în ochii lui Google – rezultate obținute prin intermediul campaniilor de SEO, de care are nevoie orice site pentru a asigura o vizibilitate excelentă în cadrul motoarelor de căutare.

Tipuri de texte pe care le poate concepe un content writer

Persoana care se ocupă cu scrierea textelor pentru mediul online cu scopul bine definit de a vinde, dar și de a transmite informații utile userilor poartă numele de content writer.

În funcție de nevoile și de preferințele clientului, creatorul de content poate scrie descrieri de produse sau servicii, articole de blog, comunicate de presă, advertoriale etc.

Pentru a trezi interesul publicului țintă, conținutul livrat trebuie să aibă o calitate superioară, să fie relevant, cu alte cuvinte în raport cu nevoile pe care acesta le are, și nu în ultimul rând, să fie captivant, bineînțeles.

În primă fază, content writerul are nevoie de un brief complet de la client pentru a înțelege mai bine domeniul în care va trebui să facă ulterior cercetarea pentru a scrie articole interesante. Pe toată durata researchului, content writerul va strânge informații din diferite surse – de pe internet, din cărți și din materialele primite de la client.

Următorul pas constituie procesul de scriere propriu-zisă în care specialistul va utiliza toate resursele disponibile pentru a crea conținut de calitate. Ultima etapă, dar nu cea de pe urmă este cea în care copywriterul primește un feedback de la client care îl va ajuta să ajusteze textele scrise – dacă va fi nevoie în raport cu propunerile date. De altfel, acest stadiu contează enorm pentru a îmbunătăți calitatea textului scris, mai ales dacă domeniul respectiv prezintă multe specificații tehnice și este unul destul de amplu.

Politica de comentarii : Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material.


Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.


Site-ul http://www.reporterul.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.