Grupul austriac Immofinanz vrea sa aduca in Romania o retea de centre comerciale de mici dimensiuni, concept pe care a intentionat sa-l dezvolte pe piata locala inainte de izbucnirea crizei financiare, activitatea de dezvoltare pe piata romanească vizand in special proiecte de retail si logistica.
„Activitatea noastra in Romania se focalizeaza pe sectoarele de retail si de logistica, insa avem in plan sa utilizam cateva terenuri din portofoliu si pentru dezvoltarea de proiecte rezidentiale sub brandul Adama, care vor implica doar apartamente destinate vanzarii. (…) Sub brandul LOG CENTER vrem sa ne concentram pe dezvoltarea de proiecte logistice in Romania si Rusia. In Romania vom intra, de asemenea, in viitorul apropiat cu brandul STOP.SHOP.s. Avem in portofoliul nostru un numar de terenuri foarte interesante”, au declarat reprezentantii Immofinanz, unul dintre cei mai importanti investitori imobiliari din Romania, scrie mediafax.
In prezent, Immofinanz evalueaza conceptul STOP.SHOP.s, dezvoltat in 50 de locatii din Austria si Europa de Est, pentru diferite locatii din Romania, insa nu luat nicio decizie in acest sens.
Compania austriaca a anuntat in 2007 intentia de a dezvolta o retea de 20 astfel de centre comerciale in Romania, primele locatii indicate fiind Arad si Targu Mures, planurile insa au fost oprite din cauza crizei financiare.
„Conceptul STOP.SHOP.s este ideal pentru tarile balcanice, avand in vedere marimea oraselor si puterea de cumparare a populatiei. Feedbackul din partea retailerilor a fost foarte bun. Vom continua extinderea brandului in Polonia, vrem sa deschidem 10 unitati pe termen mediu. Mai avem astfel de proiecte in Slovenia si Cehia. In afara extinderii din Polonia, in prezent dezvoltam primele magazine STOP.SHOP.s in Romania si Serbia”, au adaugat reprezentantii Immofinanz.