Home Internațional SOCANT: Ce facea conductorul trenului deraiat din Spania in momentul accidentului

SOCANT: Ce facea conductorul trenului deraiat din Spania in momentul accidentului

La o ipoteza halucinanta au ajuns anchetatorii accidentului de tren din Spania in care au murit 78 de oameni.

Conductorul Francisco Jose Garzon, de 52 de ani, vorbea la telefonul mobil in momentul in care s-a produs accidentul, sunt primele concluzii ale anchetatorilor.

Cand trenul a intrat in curba cu o viteza dubla fata de limita maxim admisa trebuia sa intre in functiune sistemul de franare de urgenta. Insa, acest sistem a fost dezactivat de Francisco Jose Garzon pentru a nu fi bruiat semnalul de la telefonul mobil.

Informatia a fost publicata de ziarul El Mundo, care citeaza colegi ai conductorului, scrie Daily Mail si preluat de stirileprotv.ro.

Conductorul a fost retinut pentru ucidere din culpa, insa a refuzat deocamdata sa dea declaratii procurorilor.

Primele cuvinte ale mecanicului dupa catastrofa feroviara din Spania au fost: „Am gresit, vreau sa mor!”.

Anchetatorii au gasit cutia neagra a trenului si vor afla in curand mai multe informatii despre cauza tragediei.

78 de calatori si-au pierdut viata si alti 70 au fost grav raniti, dupa ce trenul a deraiat langa orasul Santiago de Compostela, pentru ca a intrat intr-o curba cu o viteza de 190 km/h, desi limita era de 80 km/h.

4 COMMENTS

  1. ce prosti sunt stiristii astea,ala e mecanicul trenului nu e conductorul,conductorul se ocupa cu controlul la bilete nu conduce trenul,mai interesati-va si voi inainte de a scrie,am vazut asta la toate stirile dar niciunul nu a pronuntat corect

  2. si atunci controlorul ce face daca conductorul verifica biletele ? o.o si btw eu am auzit ca barbatul se lauda ca poate sa treaca curba cu o viteza mult mai mare decat era normal

  3. biletele de tren se verifica in gara, se emit cu coduri de bare si se scaneaza, nu te controleaza nimeni in tren ca la noi(la trenurile de mare viteza).
    in spania se speculeaza ca ar fi fost o defectiune tehnica, dar avand in vedere ca renfe(echivalentul cfr-ului in spania) are contracte pentru trenuri si cai ferate peste ocean, s-ar putea ca sa se arunce vina asupra conductorului(aka mecanicul) pentru nu a afecta afacerile externe

Comments are closed.

Exit mobile version