Societatea Modern Calor a trecut deja la aplicarea masurilor anuntate pentru recuperarea creantelor de la clientii rau platnici.
Astfel, un numar de aproape 200 de clienti, persoane fizice, au fost deja somati prin intermediul executorului judecatoresc.
Totodata au fost preavizati pentru debransare alti 150 de clienti. Totodata s-a trecut si la debransarea efectiva, acolo unde locatarii nu au inteles ca trebuie sa-si achite macar partial datoriile sau sa-si asume un plan strict de esalonare a platilor.
Debransarea s-a facut dupa curgerea termenului legal de cinci zile de la preavizare. In ultimele doua zile au fost debransate sase scari de bloc.
Pentru a crea o imagine asupra volumului datorilor acumulate, prezentam exemplul scarii de la adresa Aleea Nucului nr.14, unde exista sase apartamente racordate la termoficarea centralizata, dar care au acumulat facturi neplatite in valoare de 26.185 lei.
In respectiva scara de bloc, la apartamentul nr.19 se inregistreaza un debit la facturile la incalzire de 7.041 lei, la apartamentul nr.5 debitul este de 6.551 lei, iar la apartamentul nr.13 acesta are o valoare de 5.700 de lei.
Conducerea societatii de termoficare a anuntat public demararea unei campanii de recuperare a creantelor de la clientii care au acumulat facturi neplatite mai vechi de trei luni, urmand a face uz de toate mijloacele legale in acest sens, inclusiv sistarea furnizarii serviciilor, actionarea in judecata a debitorilor si executarea silita in cazul celor pentru care sunt pronuntate deja hotarari judecatoresti.
Actiunile de debransare vor continua in perioada care urmeaza.
De asemeni, se va trece si la executari silite prin intermediul executorului judecatoresc.
La sfarsitul lunii ianuarie, clientii persoane fizice aveau acumulate facturi neplatite, iesite din termenul de plata (adica mai vechi de 60 de zile), in valoare de sase milioane de lei, din care 1,2 milioane de lei reprezentau penalitati de intarziere la plata.
Biroul marketing comunicare