Echipa „Let’s Do It, Romania!” sustine activ programul Scoala Altfel, construit de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului in perioada 2-6 aprilie 2012. „Scoala mea e eco!” este numele proiectului prin care echipa „Let’s Do It, Romania!” se implica in educatia elevilor din intreaga tara.
„Scoala mea e eco!” are drept scop transmiterea si cresterea numarului de cunostinte despre protectia mediului inconjurator si stimularea unui comportament responsabil in randul elevilor. Pe baza informatiilor transmise, elevii vor putea sa gaseasca si sa integreze in activitatile cotidiene, la scoala si acasa solutii pentru protectia mediului prin reducerea consumului de resurse si energie, reciclare si prin comportament corect in natura. Exemplele de comportament ecologic identificate de copii vor compune un Eco Ghid care va fi afisat in scoala si in fiecare clasa si va putea fi discutat in cadrul orelor de dirigentie.
Proiectul ”Let’s Do It, Romania!” se va desfasura Bucuresti si in 26 de judete: Alba, Arges, Botosani, Braila, Brasov, Caras-Severin, Cluj, Dambovita, Dolj, Galati, Gorj, Giurgiu, Harghita, Hunedoara, Ialomita, Iasi, Ilfov, Maramures, Mures, Olt, Prahova, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timis. 164 de scoli vor fi implicate in proiectul de educatie ecologica.
„Scoala mea e eco! este primul pas in directia educativa pe care ne dorim sa o abordam in acest an, alaturi de actiunea de curatenie nationala organizata pe data de 12 mai. Vom continua educatia ecologica si in urmatoarele luni, cu ajutorul altor noi proiecte create special in acest sens, pentru ca acesta este unul dintre obiectivele noastre principale pentru 2012”, au declarat reprezentantii „Let’s Do It, Romania!”.
In programul „Scoala Altfel”, elaborat si organizat de fiecare unitate de invatamant, vor fi inclusi toti cei care nu participa la faza nationala a olimpiadelor si concursurilor scolare. Scopul acestui program este implicarea tuturor copiilor prescolari/elevilor si a cadrelor didactice in activitati care sa raspunda intereselor si preocuparilor acestora, sa puna in valoare talentele si capacitatile lor in diferite domenii, nu neaparat in cele prezente in curriculumul national si sa stimuleze participarea lor la actiuni variate, in contexte nonformale.